torsdag 21 augusti 2008

Härliga dofter!






När man går förbi vår örtträdgård känner man fantastiska dofter. Det är så härligt att riktigt borra ner näsan bland örterna och andas in dofter från luktärter, isop, basilika, oregano, krondill och persilja... Här kan man sitta och njuta av både doft och färger i harmoni - precis som jag önskade!

Ofta kan jag känna att det man gör kan göras bättre... men nu känner jag mig helnöjd och det är så skönt och befriande på samma gång. Att riktigt lyckas med det man en gång planerade. Visioner och drömmar har jag gott om. Nu är en vision och dröm uppfylld. Känns riktigt bra faktiskt! Tack för fina kommentarer - jag blir jätteglad varje gång! Kram Karin

2 kommentarer:

Malin - I min trädgård sa...

Vad härligt du beskriver det! Låter jättehärligt! Skön känsla liksom...

Ha det bra, och fortsätt njut :)

Handplockat sa...

Kul att du hittade till mej =)
då följde jag spåren hit till dej

mums vad du visar mkt fint
jag bara njuter av dina bilder

ha en toppen fredag