måndag 8 september 2008

Mys till stundande höstkvällar...



Hej igen! Kan inte vänta på vår dator som är lite vassare än den här som barnen har och spelar spel på... Vi har inget fotoprogram på den här så det kan bli hur som helst. Kan säga att jag har LÄNGTAT efter att se hur ni alla har det. Idag ska jag sätta mig en stund och hälsa på och få lite inspiration:-)

Var på IKEA idag och hittade en stor, fin bricka i nysilver look. Jättefin att ha ljus på. Sagt o gjort, brickan kom med hem med ett gäng mörkt bruna blockljus i olika storlekar. Väl hemma var jag ju bara tvungen att fixa lite!

Jag gillar hösten. Det är så mysigt att tända ljus, lägga fram plädar och varma fårskinn i soffan. Även ute är det så härlig luft och så gillar jag när träden skiftar färg och löven blir alldeles röda.

Nu ett tag har jag inte varit så flitig i trädgården. Det har regnat och regnat och allt ser bara visset ut. Hoppas på lite bättre väder i helgen. Är lite sugen på att göra höstfint ute med!

Kram Karin

3 kommentarer:

Desirée sa...

Fina saker du visar! Håller med dig om hösten. Underbar!!! Äntligen kan jag få elda i min kamin igen. Jag har fårskinnen och plädarna framme hela året dock... Ha en bra vecka!

Ullis/Leva på landet sa...

Hoppas att du snart får i ordning på datorn igen. Fina saker du hittat.

Kram Ullis

Anonym sa...

Vad mysigt!
Ha de gott!
Kram!