torsdag 25 september 2008

Rosenstav och zinklyktor





Nu är jag här igen... Passade på att fota lite senast jag var ute i trädgården och nästa vecka tar jag och familjen semester på härliga Mallis!

Vill visa en rolig blomma jag planterade i våras; lila rosenstav. Den gör sig fin mot lyktorna i zink tycker jag och tillsammans med praktmalvan bildas ljuvliga färger.

Idag har vi varit en tur i skogen barnen och jag. Helt fantastiskt skönt och fint! Träden är så vackra och det är underbart att andas in frisk skogsluft. Vi hade med oss filt, varm choklad och bullar. Mysigt!

Hoppas sköna höstvädret håller i sig - ha det bra alla! Kram Karin

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så underbara bilder. Gillar verkligen din plantering i zinbaljan.

Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Anonym sa...

vad fint!
Mina rosensat har inte dykt upp i år..undra vad som hänt dem...
Fint med lycktan där.
Kram!